Nuffnang

Monday, October 11, 2010

Motor GP 8-10 Oct 10...

Semlm tiba2 huby ajak g Sepang tgk MotorGP...2 tahun berturut aku g tgk motorGP ni...aku mmg dari dulu gilakan motor...nanti aku bt n3 pasal aku dgn motor lak...

Pegi tgk motorGP aku sokong Valentino Rossi...dari sekolah aku minat kat dia hehehe...

Punya la jauh parking...gila berpeluh2 jalan wpun mendung tp bahang nak hujan punya la panas...danish asyik la tertinggal kt belakang sbb dia tak larat hehe...tu la gemuk lg...ibu gemuk pun laju gak jalan....dari atas bukit parking ni pun dah nampak diorg race...tp masa ni baru motor 125 cc je...dpt la tgk malaysia sekejap tu pun masa kami sampai diorg dah habis race....ok la tu malaysia masuk sbb kan tuan rumah...dapat habiskan lap pun dah bgs la tu...

Cantikkan view dari tempat duduk ni...selalunya kami pegi masuk sampai ke hujung sana...tp kali ni dpt gate K1 so dekat sgt dgn pintu masuk...takde la sesak nafas nak jalan jauh....

Danish yg dah melengas berpeluh2...semua muka blushing semula jadi...takyah pakai blusher dah hehe...
Antara view yg aku sempat snap...nanti ada masa aku masukkan video lak...

Ok dah habis....best gila bila valentino Rossi menang...tak rugi penat2 pegi....

Tgk la org nak kuar mcm semut...berhimpit ko...sblm ni masuk gate lain takde la sesak mcm ni....maybe kawasan sini kecik ko tu yg sesak gila....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...