Nuffnang

Wednesday, August 18, 2010

Seminggu Punya Makanan....

Malas la nak buat diari ramadan tiap2 hari...so aku sapu sekali gus utk seminggu...lagipun bukan tiap2 ari aku masak....so tak perlu la nak jaja makanan param yg menyebabkan aku CB smlm...buat sakit ati je...

Sabar ye kwn2 jgn lak terliur tgk makanan yg aku publish ni...tu semua cobaannn hehe...

Tak byk pun yg aku masak...maklum la mkn sorang2 je..soooo bosan...thn ni pun posa nafsu mkn aku kurang sikit...jarang mkn berat selalu mkn kuih2 je.....popia ada lah menu wajib hehe...sbb mmg sentiasa ada dlm peti air aku...

Seri muka yg tak berseri aku tgk....pestime buat ok la...janji leh makan...

Ini makanan utk berbuka smlm...beria sikit sbb smlm huby pun mc sama mcm aku...so ada la kwn nak berbuka...aku masak nasi ayam je... tu pun buat ala kadar je....

2 comments:

Saliza said...

weih nak jugak popia. aku dh abih idea dah nak beli kuih ape kalo pegi PARAM. kalo ade popia senang gorengkan saje

Alida Ali said...

mggu dpn la beb..mggu ni MIL ai ada...so takleh nak bt...nanti la ye ai buatkan sekali dgn orderan bdk sale...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...