Nuffnang

Tuesday, August 10, 2010

Besar Punyaaa....

Semalam aku adalah half day hehe...suka la kalau cuti2 ni...blk rumah amik huby kitaorg kuar blk menuju ke mines....sebelum memulakan operasi lain kena la isi perut....

Aku saje ajak huby g mkn best2...best ke?...ok la tu kira best la sbb mahal dari biasa...selalu mkn mcd, kfc...kali ni tukar selera mkn beger besar punya...kat mana lagi klu bukan Carls Jr..dulu igtkan mahal sgt dgr org cite...tp ok la takde la sampai RM20 pun 1 set....

Hari tu dah g sekali supplier belanja....kali ni heret huby lak...huby kalu beger mmg hantu....sama la mcm aku...benda yg dia suka leh la aku heret...kalau tak cfrm aku kena kutuk kalu tak sedap....
Budak ni org mkn beger dia nak mkn hotdog...sekali hotdog takde...mula la muncung xnak mkn...sekali ayah tanya nak kek laju je jawab nak...last2 ibu gak kena belikan kt secret rep...selamat depan carls jr je.....

Ok la nak blk dah masak2 utk bersahur......selamat berterawih & bersahur semua.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...