Nuffnang

Monday, July 12, 2010

Pelbagaikan Hidangan...

Disebab durian byk amik ari tu...so cite durian belum tamat lagi....disebabkan juga aku tak mkn durian fresh so aku dh jadikan durian2 tu kuah durian....kpg aku perak panggil kuah durian tmpt lain aku tak pasti la panggil apa....

Perkenalkan kuah durian yg aku buat...hehehe poyos je....kalau dah jadi kuah durian ni baru la aku bernafsu nak mkn....

Digandingkan pula dgn roti gardenia baru masyukkkk.....ada org suka mkn dgn roti jala atau pulut...tp aku suka mkn dgn roti je...senang sikit takyah nak msk2 beli je roti... Hari ni disebabkan masih ada balance aku bawa la g ofis...kalau tak nanti roti xpired...

Disebabkan tahap kerajinan aku tinggi ari ni dan danish tak sekolah aku suh ponteng sbb dia kena ulser so aku goreng popia tuk bawa bekal....popia ni mmg aku dah bt byk2 simpan dlm peti ais...so nak mkn baru goreng...hari2 biasa tak smpt nak goreng pagi2 sebab kelam kabut skt nak siapkan danish.....

Ok masa utk bfast...lambat lak diorg ni nak trn bfast hari ni....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...