Nuffnang

Saturday, July 31, 2010

Nasi Lemak Buah Bidara...

Buah bidara ni mcm mana ye rupanya...cuma tahu ckp je rupanya tak tahu mcm mana hehe.....ada ke tak wujudnya buah bidara ni....

Mcm biasa huby aku suka mkn nasi lemak...tp selalu membebel kalau beli luar ckp tak sedap....so kena la isterinya yg memahami ni masak sendiri...walaupun tak sesedap mana...tp boleh la sbb kalau masak sendiri bahan semua secukup rasa hehe.....

Disebabkan aku mc ari tu aku buatkan la...cian org teringin nak mkn kan....danish pun suka klu ibu dia mskkan nasi lemak...bertambah2 makan...sama naik je anak dgn ayah....bayangkan kalu nasi lemak mesti aku masak 4 pot...cfrm licin hehehe....

3 comments:

A D I A said...

wah homemade nasi lemak mmg terbaik :) 4 pot boleh licin tu, bagus2.

mummysyafie said...

alida..telur mata ko tu mengugat jiwa sebenarnya.

4 pot leh licin..confirm sedap la tu ida. aku nak gak..hihihi

Alida Ali said...

hehehe...takde la sedap mana...4 pot tu mkn seharian dah tak msk benda lain...duk berulang nasi lmak je hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...