Nuffnang

Tuesday, June 15, 2010

Shrek Forever After.....

Semlm entah apa meroyan huby pun tak tahu.... masa otw blk dari kpg tiba2 dia bersuara ajak g tgk wayang....tujuan asal nak tgk karate kids tp sayang seribu kali sayang dah sold out kul 3.30am...tak koser nak tunggu kul 6pm....sampai kt wayang terkejuz makcik tgk punya la ramai umat manusia......knapa la time2 isnin ni ramai gak org.....maybe cuti sekolah kot so mak bapak pun cuti sama.....

Akhirnya tgk cite shrek je....ok gak sekurang2nya hilang kempunan aku tak dpt tgk yg office buat ari tu....tp kan yg sebenarnya aku nak tgk cite Lagenda Budak Setan....akhirnya terpaksa mengalah sbb 2 lawan 1...cfrm la aku kalah dgn teruk....takpe sabtu atau ahad ni aku g tgk sorang2...merajuk ni....

Sambil ayah beratur beli tiket saje suh danish bergambar dgn karektor toys story ni....nak cari gambar shrek takde lak.....lain kali la pula bergambar dgn shrek....apa motif dia pegang dagu donkey tu pun aku tak faham hehe....

2 comments:

LIP (^_^) said...

pegang dagu tu tandanye penyayang pada haiwan.. :)

Alida Ali said...

ye ke..tak tahu lak hehe...tp mmg danish suka haiwan...tp tak lama la hidup kalau dia bela...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...