Nuffnang

Sunday, May 16, 2010

Terpaksa Jual Balik....

Danish ni dalam kete senang je tido....baru jln skt dah tido...tp kalau kt umah payah sungguh...sanggup thn mata semata2 nak tgk tv......

Ok berbalik pada cite asal.....kitaorg terpaksa g bukit jalil utk jual tiket final badminton yg huby beli hari tu.... adakah sbb taknak bawa aku malaysia x msk final....saje je tu aku yg best whahaha...dapat gelakkan huby sbb dia beria2 nak g tgk....tp dpt tgk semi final pun dh ok.......rugi ooo kalau tak jual RM100 tu 2 tiket....baik duit tu bagi aku beli baju lagi baguskan....tp mmg senang sgt la nak jual...huby g je kt kaunter berebut2 mamat indon nak beli....siap nak byr mahal lg....tp huby aku poyo jual lg murah dari harga asal......

Sebenarnya kalau nak g tgk pun takde hal...lagipun leh sokong Indon...aku dari dulu suka taufik hidayat whahaha...ntah la dulu aku rasa dia sorang je pemain badminton yg paling hansome....tp apa kan daya dah plan nak bawa MIL beli brg....tu nanti n3 akan dtg aku citekan ye.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...