Nuffnang

Friday, May 28, 2010

Jamuan Coklat Percuma Beryl's

Khas tu org bangi...luar dari bangi pun boleh kalau rajin nak dtg....Beryl's tgh buat jamuan coklat percuma...ada juga la jual coklat dia.....tapi tak tahu la murah ke tak sbb aku tak pernah beli coklat dia.....start ari ni 28hb-30hb....sempat lagi sesiapa nak g tu ada 2 hari lagi.....

Sapa yg tak tahu kt mana leh tgk alamat dia kt sini...gambar pun senget sbb snap sambil jln...

Coklat2 yg free tu hanya leh mkn kt situ je takleh bawa blk....tp mkn la sepuas hati....org jgn ckp la ramainya...berbaris nak dpt coklat cenonit pun lama kena tunggu....aku g kejap je saje cuci mata.....huby mls nak trn tunggu dlm kete je.....masa msk kete huby bgth tgk ramai yg snap2 banner Beryl's tu....huby ckp yg snap tu mesti blogger cam aku whahaa...

Budak ni la paling xcited.... asyik la tanya bila nak g penat nak menjawab....so mkn la coklat2 tu sampai muak...tp Beryl's ni ada setengah yg pahit sikit...aku coklat ni kureng sikit....danish sorang je yg suka...so beli sikit je buat syarat dah pegi....

Masa N3 ni kuar aku dah selamat sampai ke Jakarta...so dlm masa 3 hari tak dpt nak update blog.... Maybe selasa baru aku akan update cite pasal jakarta lak.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...