Nuffnang

Sunday, May 9, 2010

Dulu Celcom Kini Maxis....

Sakit ati aku pada celcom dah lepas....jgn lps ni maxis pun sama cam celcom aku tak tahu nak bt apa dah....dah la streamyx sampai skrg tak dtg2 pasang...alasan yang sama tak cukup kabel lagi...sampai bila tak tahu la....
Semlm pegi tesco kebetulan ada lagi promosi maxis...trs sign in....bayaran bulanan pun murah banding celcom....skrg tgh guna maxis... coverage pun cam laju.....lagipun ada 7 hari percubaan...kalau tak ok leh dapat refund...tu la yg budak tu ckp.....dia tipu aku pun tipu la gak hehe....

2 comments:

AMIRA IS MIRA said...

pakai maxis mmg berbaloi

Alida Ali said...

Mmg berbaloi2 la Amira...perbezaan yg btl2 ketara dgn celcom....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...