Nuffnang

Friday, April 16, 2010

Hadiah Dari Mekah...

Hari tu MIL aku blk dari mekah aku ada bgth aku dpt cincinkan walaupun tak dapat jubah..Jubah hanya tuk anak menantu lelaki & cucu2 je....kami yg perempuan kalau dibelikan jubah pun MIL tahu bukannya akan pakai...so baik beli benda yg kami2 ni pakai lagi berbaloi.....
Ini la cincin yang kami anak menantu perempuan dpt...hanya aku je dpt design ni....MIL belikan beso skt tuk aku almaklom la jari menantu dia debab.....tak tahu la jenis apa cincin ni...tp yg pasti bukan la emas atau belian....klu belian kaya btl la MIL aku nak belikan utk kami....
Taraa rupa selepas dipakai....aku pakai takde la nampak ctkkan sgt sbb cari2 tak tirus cam uall kan hehe.....sapa2 yg jari halus mulus tirus2 pakai lg ctk.....sama je cincin dgn jari tuannya tembam hehe.....

4 comments:

Diarihatiku1976 said...

cantiknya... saya suka emas putih.. so sweet...

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

akak suka cincin tu, cantik sangat, emas putih lagi

Alida Ali said...

Diarihatiku : tu la saya pun suka ems putih..

Alida Ali said...

Crazybeautiful : emas putih pakai org tak tahu sgt emas ke x kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...