Nuffnang

Saturday, March 27, 2010

Semoga MIL Selamat Pergi & Selamat Kembali....

Aku baru saje balik dari KLIA...kali ni mmg btl2 pantas mengupdate...Bukan apa sebab boring....danish & ayah dia blk2 trs tidur penat la tu...huby lak sambung tido tuk cukupkan tido dia sbb jab g nak g keje....So dah alang2 takde keje cite TV pun tak best update je la.....Karang tido gemuk la sbb baru je mkn nasi kandar hehe....tu mofif utama pun taknak tido...Maybe lps ni aku pun join diorg tido....

Ok berbalik kepada cite asal....sebenarnya baru blk dari KLIA sbb hantar MIL nak pegi umrah.....flight kul 1.00 so aku dgn SIL pakat2 nak g lambat skt....MIL dah pegi dulu awal2 pg....kami ni pun sepakat la nak jumpa kat R&R Nilai dalam kul 10.30....Sekali SIL aku yg bawa MIL call ckp mak nak masuk kul 11.30.....Kelam kabut huby drive sampaikan nak breakfast pun tak sempat.....Selamat sampai KLIA ngam2 kul 11.00...Dapat la jumpa dalam setengah jam cam tu....Kali ni MIL pergi dgn pakcik & makcik so takde la sedih sgt sbb ada la kawan kan...tp ramai gak yg pergi dalam 80 setahu aku semuanya org Taiping....Diorg pergi bergroup la kali ni.....

So korang layan la gambar2 aku tak idea nak tulis apa mata pun dh ngantuk...ni bukan nak tido mlm ye ni tido petang...org tua2 ckp tak elokkan tido ptg...tp takpe la seminggu sekali je lagipun bukan tiap2 hari.....
MIL bergambar dgn anak,menantu & cucu2 dia...

3 org ahli keluarga aku yg pegi.....so takde la risau sgt klu apa2 hal MIL ada org tengok2kan...

Huby tgh tgk pasport pakcik & makcik dia...yg lain2 tu semua sepupu huby...

Apalah 3 beradik ni bincangkan?...

MIL nak masuk balai berlepas dah masa ni...so lps tu kitaorg pun berpecah dgn sepupu....kami lak pergi mkn dulu sebelum balik umah masing2....

2 comments:

eynda said...

Semoga MIL Alida selamat pergi & selamat pulang...amin..

Alida Ali said...

Sama la MIL eynda pun pegi juga kan...dah blk ke belum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...