Nuffnang

Thursday, March 18, 2010

Iron Saya Sudah Rosak....

Hehe tajuk cam Maggie Saya Sudah Kembang lak....ye mmg iron sy sudah meletop ari tu masa tgh sedap2 mengosok baju.....selamat tak blackout satu umah.....biasa kalau guna terkena wayar yg terbuka tu dia akan tolak fius utama...tp kali ni plug dia meletop kuat gak...melompat aku hehehe...

Sbb dah takut nak guna takut meletop lagi aku terpaksa la guna iron huby...tp aku takut skt sbb iron huby panas sgt mau nanti kain aku berlobang....guna pun kena cermat2.....

Semalam sbb risau baju kurung aku baru siap ni terbakar terpaksa la gagahkan diri ke Giant beli iron baru.....punya la byk pilihan comel2 lak tu...byk je kaler pink hehehe....aku nak cari yg spray atau yg stem lak...nak cuba jenis cm tu tgk best ke tak....tp kena cari yg murah maklum la tgh2 bulan ni tgh sesak hehe...
Aku beli yg ada tanda harga kaler kuning tu...sapa2 leh nampak tahu la brapa rege dia.....tu je aku tgk ctk dan murah...tak tahu la brand Haier ni ok tak...tgk brapa lama dia leh bertahan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...