Nuffnang

Sunday, March 21, 2010

2nd Putrajaya International HOT AIR BALLOON

Hari ni takde plan nak g mana pun...tp danish sebuk nak keluar...so ajak huby g putrajaya je la tgk Hot Air Balloon...tp hampa sbb sampai ke sudah takde pun naik balloonnya...tak tahu la kot2 aku blk dkt2 kul 6 lps tu naik tak tahu la...tp masa aku blk dh nak hujan....

Kitaorg mmg tiap kali ada hot air balloon ni kalau pegi tak pernah nampak....maybe salah time kot kami g....tgk pic org upload hari sabtu meriah je balloon tu naik ke udara....tadi cuma dpt tgk Paramotor(btl ke nama dia belasah je la ) je yg cam payung terjun tu....danish pun tak xcited nak tgk dia pun tak leh nak gambarkan cam mana kot....tp sebuk nak main Waterball....tp tak larat la aku nak layan cfrm pening berpusing2 dalam air tu...
Masa sampai gigih danish pakai payung...Dah la tak bg org pegang so dia je la yang berpayung...tp mmg panas sgt hari ni pukul 3 ptg pun still panas berbahang....rupanya ptgnya hujan patut la panas bebeno...
Tgk org main benda alah ni cam best je...tp cfrm la pening...kt dlm tu diorg kena ikat so takde la nanti tunggang langgang berpusing....

Pic dgn ibu adalah wajib...maklum la ibu suka berposing hehe...tak kisah la cun ke tak kan...

Ini la waterball yang danish sebuk merengek nak main...aku pernah tgk dlm TBL ari tu pun diorg ada main waterball ni....

Budak ni suka sgt main2 kat lubang ni...abis baju kotor berpasir...masa ni dia takleh nak naik sendiri...so ayah tarik bergolek gak jatuh...

Huhu disebabkan panas kena la sentiasa berpayung...cam gadis litar tak hikhik...poyo je aku ni...huby ckp pic tu ctk sbb payung tu je..hampeh je...

Suka la pic ni...aku yg suh snap nak nampak jambatan kt belakang tu...

Benda ni je yang kami dpt tgk...tp kena stop gak sbb angin kuat....takut gak tgk masa diorg nak trn sampai tergolek2...diorg ckp tak bahaya...tp bg aku nampak bahaya je....kalau rosak tiba2 kt atas cfrm jatuh terhempas gak....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...