Nuffnang

Sunday, February 28, 2010

Soping Sakan...

Letih..letih...letih...itu yang aku boleh gambarkan soping smlm...tk pernah lagi aku kuar soping lama cam tu....dari pagi sampai mlm...tujuan utama adalah utk beli kain sedondon utk kitaorg pakai kenduri sepupu bulan 5 nanti....org lain kawen kitaorg yg terlebih overnya...
Pagi2 sampai sogo tinggalkan budak bertiga ni kat tingkat 7 dulu...lps tu baru la jln kaki ke Jakel....punya la penat nak cari kain sbb byk sgt...rambang mata dibuatnya....tambah pegi dgn SIL aku cfrm la lagi lama....dari mula2 nak beli tuk kami berempat je trs jadi byk berbelas2 pasang...ye la tuk mak, makcik2 semua...ckp nak sedodon...tp org2 tua kaler lain la cuma design je sama....
Masa sesi memilih...kain yg sepupu aku pegang tu tuk org2 tua hehe..ok la kaler coklat oren2 sikit....SIL aku sebuk suh cari kain kosong sbb dia nak letak manik....aduiii aku la tu yg jadi mangsa menjahitkan manik.....penin2.....

OTW ke sogo biasa la lalu ikut jalan TAR...SIL aku byk duit takpe la memborong....setiap kedai nak singgah...penat wooo ikut dia soping.....igtkan sampai sogo amik anak2 mkn semua nak blk la....tp takde maknanya dia sambung soping lagi kat sogo....kami ni terpaksa la menunggu sampai dia settle ada la lebih kurang kul 5....aku tertekan gak dgn badan tak sihat...nak je blk naik teksi....tu la huby dh suh drive sendiri jgn tumpang org cam ni la jadinya....mmg tobat dah nak kuar next time hehe....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...