Nuffnang

Monday, February 1, 2010

Petang Ahad Yang Penat....

Penat betul hari ni.....sepanjang petang duk kat Putrajaya aku dah mcm paparazi dah...opsss bukan papa ye mamarazi la sedap skt kan....

Aku jadi mamarazi sbb huby la sbk nak cari bahan tuk story baru dia....aku la kena duk tgh2 jln snap bangunan2 yg ada kt putrajaya tu.....kalau menang kali terakhir ni jgn lupa 50-50 ye hehehe.......terpaksa la aku tlg sbb dah dpt bahagiannya ari tu kan...
Best lak tgk pic ni sbb aku nampak kecik hehehe...gila la nak bandingkan dgn bangunan cfrm la aku nampak kecik.....
Benda ni la yang kehulu hilir mencari....byk kali lalu depan pun tak tahu lg...yang huby sebuk cari nama tugu millenium padahal nama skrg monumen alaf baru hehe....kalau tak dah lama jumpa....
Lepas dah settle semua bawa danish main basikal kat masjid....
Macam biasa la takde benda nak buat bergambar lagi....
Muka budak tak puas hati sbb kete remote control dia takleh jln hehehe....

2 comments:

iNa said...

seronoknye bersantai2. :)

Alida Ali said...

tu pun sekali sekala je..kalau huby cuti...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...