Nuffnang

Sunday, February 14, 2010

Binatang Pun Tahu Sayang Anak....


Picture ni huby tag kt FB...keciannya tgk sebelum ni kena gigit semut kali ni kena bakar lak....mcm barang mainan je leh bakar.....sapa la mak bapak budak ni ye....aku nak sgt tgk diorg kena tangkap.....

Apa la salahnya kalau bg kat org kalau tak nak pun...ramai je org takde anak nak jaga.....mesti terseksa budak ni masa terbakar....tak dapat nak bayangkan......sapa yang buat semua ni mesti akan dapat balasannya....

4 comments:

red_one_tiey said...

takde hati perut,,saya dah 4 tahun kawin..belum ada rezeki timang cahayamata. bila terjadi benda2 begini, saya sedih sangat..

Alida Ali said...

tu la org yg nak sgt ssh nak dpt...diorg ni dah dapat senang2 je buang bakar....saya pun nak dpt yg kedua pun ssh....kalau bg dgn rela saya akan amik...

eynda said...

Bukan manusia kalau sanggup buat macam ni :-(

Alida Ali said...

Tu la tak sabr nak tgk muka org yg buat ni...kalau dpt bg la hukuman seberat2nya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...