Nuffnang

Sunday, November 15, 2009

Macy Clearance Sale....

Macy clearance sale ni start 12-15hb Nov.....so kiranya hari ni terakhir sale....mula2 masa kawan2 ckp aku mmg takde hati pun nak g tgk....sekali sbb MIL ada kat umah aku so takde benda nak buat aku ajak la huby pegi....tu pun singgah otw nak g umah abg ipar dekat ampang....

Kitorg saje je pegi konon2 nak cuci mata je.....hari ni pun tak ramai pun org mcm first day hari tu.....mmg murah la brg2 yang ada cuma dah tak byk pilihan la....aku pun dari cuci2 mata kononnya tadi terbeli la gak brg2 sikit hehe.......ada la 3-4 jenis semua murah je pun....langsir tuk dapur rege RM8 je....table runner pun murah gila...tp takde lak yg match dgn langsir hehehe so aku tak beli la....semua less 70% keatas.....Huby aku lak minat kat lampu kristal tp tak beli pun mana nak letak dah kalu beli pun......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...