Nuffnang

Friday, November 20, 2009

Hujan yang turun bagaikan mutiara...

Pic dari pakcik google...aku snap tak nampak sbb dah mlm kot...

Hehe kalau hujan tu btl2 mutiara best gak leh buat cincin atau rantai....takde maknanya....ptg tadi kuar dari ofis ok je tak hujan....tgh jln kat highway ujan jab sampai je tol kajang bhenti....aku igtkan ok la nanti nak naik umah senang skt hujan dah bhenti....tiba-tiba nak msk je simpang tmn sepakat ni sekali hujan lebat lak.....aduh dah la payung aku bawa naik umah ari tu lupa nak bawa trn balik......

Sampai dekat parking aku dah blur cam mana nak naik umah....sms huby bgth...boleh lak dia suh g beli burger dulu sbb tahu aku lapar.....kalau la leh kuar beli burger maknanya baik aku naik umah je.....ni la padahnya duk apartment....parking lak 1 je kat dlm.....kete aku cfrm la kena parking luar sbb kete huby dah kat dlm.....bila la nak dapat umah teres senang skt nak kuar msk umah....

waaaa rasa nak nagis lak masa tu....aku cuma terpikir kena tido dlm kete je....danish punya la sedap tido tambah dgn aircond lagi la enak dibuai mimpi....aku plan duk je dlm kete kalau ujan tak bhenti sampai huby blk whahaha.....sekali bila hujan agak reda skt aku kejut danish paksa gak bangun amik tuala dalam bag dia suh tutup kepala....selamat la danish bgn ok tak meragam......kalau tak tido la kami anak beranak dalam kete sampai huby blk jemput whahaha.....

Ini la keje aku dalam kete sbb lama sgt nak tggu hujan reda.....nak sembang dgn danish dia tido lak....risau gak buatnya snap2 pic ni ada lak bayangan putih kat belakang....maklum la meroyan snap pic mlm2....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...