Nuffnang

Thursday, November 5, 2009

Facebook pertemukan kami kembali....

Seronok gak dgn FB ni sbb boleh jumpa balik kawan2 lama.....bukan yg lama 3-4 tahun tp ni hampir 10 atau belas-belas tahun tau.....ye la habis SPM tahun 1999 skrg dah brapa tahun...habis SPM semua bawa diri masing-masing...ada tu yg akhir jumpa masa sekolah rendah lagi....excited lak aku dpt jmp diorg balik....mula2 dulu ada gak search nama2 member yg rasa igt nama....tp haram tak jumpa....bukan sorang dua nama yg sama.....last2 baru ni ada sorang member sekolah add....dari situ la aku jumpa makin ramai member2 lama....

Baru jumpa balik ni tup tup semua dah kawin dan ada anak....muka pun semua dah berubah byk......badan jgn ckap la....cam aku gak dulu kurus skrg tembam hehehe.....
Suhaili ni baru kawan tahun ni...dia ni satu kpg.....kami kira selalu gak jumpa....selalu pun setahun sekali je la...tapi masa kawin dia ari tu aku sempat la gak balik.....
Member aku yg ni pun duduk satu kpg...disebabkan aku jarang balik so mmg tak jmp la....dia ni pun anak nak masuk 3 dah....jelesnya tgk org ramai anak hehe....
Comelkan anak dia ni.....kawan aku ni nama dia Suhaila....aku pun tak tahu bila dia kawin tup tup tgk FB nampak anak dia....
Nama kawan aku yg ni unit sikit Dayangku....tak tahu la knapa ayah dia tak sambungkan nama dia...dulu masa sek selalu gak dia tambah2 nama hujung bagi sedap hehe....
Suraya ni aku biasa jumpa dalam friendster dulu2....aku dpt tahu husband dia meninggal masa dia bersalinkan anak dia ni...sedihkan?...Kalau aku ditempat dia tak tahu nak kata apa.....
kawan aku yg ni la first yg add aku....mula2 tgk tak kenal gak...gila lain btl muka dia...dulu kurus skrg berisi mana aku nak kenal.....
Antara ramai2 ni aku rasa wati ni tak kawin lagi.....

Aku cilok pic ni semua dari facebook....jgn ada yg kenal sudah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...