Nuffnang

Saturday, October 10, 2009

Open house secara kecik-kecilan...

Lepas kenduri yg aku ckp ada agenda lain tu ni la sbbnya nak memasak tuk diorg nak dtg beraya....mula2 seli yg ckp nak beraya...tp dah alang2 nak memasak tu baik aku ajak org lain sekali.....tp takde la ramai sgt dlm belas2 org je yg dtgnya....tu pun ada yg tak dpt dtg......aku cuma smpt msk behun sup dgn pulut je......rasa kelam kabut gak tghari g kenduri blik kena bersilat kt dapur siapkan makanan....slmt semua berjalan lancar smpt la siap seblm semua tetamu dtg......
Gemuknya aku tambah duduk sebelah kak mazia...
Danish & Akma..
Antara tetamu yg datang...
Seli nyorok belakang aku trs tak nampak whahaha...
Akma & aiman...cute je aiman senyum cam tu....

2 comments:

rinaz said...

de gk t'selit gmbo pompuan b'baju coklat ngn hubbynya tu yek heheh...
msuk sbb xle crop je tu;)

Alida Ali said...

whahaha tu lapsl...tk pandai nak crop...klu pandai cfrm akan ku cropkan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...