Nuffnang

Tuesday, October 20, 2009

Ole-ole dari china.....

Huby aku dah balik smlm hehehe cam la tak biasa berjauhan......cian danish tunggu ayah dia lama sgt.....huby sampai pun dah lewat dalam kul 2-3 pg cam tu.....danish tak larat tunggu aku suh tido dulu.........

Huby sampai aku suh la kejutkan cian dah 4 hari tak jumpa.....slmt huby belikan robot yang dia minta kalau tak mati la kena cari subuh2 hari tu.......kali ni huby tak beli brg sgt yg ada hanya tu danish dan aku je....utk family lain semua non ado.....yg bestnya aku la sbb dpt 2 barang....mula2 huby kuarkan purse aku cam syok dah sbb dpt purse baru....lps tu dia bg lagi satu barang mmg aku dh leh teka bila tgk cover dia je....yesss aku dpt hbag baru gucci lak.....kali ni huby dh pandai pilih brand selalu belasah je.....so dpt la aku sedondon purse & hbag.......
Cantikkan sedondon gitu...I Likeeee....Sayang Abang...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...