Nuffnang

Saturday, October 31, 2009

Barang yang baru dibeli....

Niat dihati nak beli maskara je sbb yang lama sudah habis......tapi mcm biasa la kalau dah tgk yang lain cfrm leh terpikatkan.......trs la terbeli mcm lagi ada yg sebelum ni aku belum biasa pakai pun.....

Eyeliner ni aku beli sbb gatal nak cuba sekali blk umah test tak pernahnya jadi lawa....aduhh sapa lak nak pakai ni nanti lama2 keras lak.....ada sapa2 pandai tak nak ajar mcm mana cara paling senang nak pakai.....

Foundation ni pun mmg kebetulan yg lama dah nak abis so alang2 baik beli trs....semua alasan je kan....mmg pantang nampak mula la gatal tgn nak beli.....hujung bulan habis duit baru la bising dkt huby hehe....

Disebabkan aku pakai pencuci muka Garnier mmg dah lama niat nak cuba lak krim siang dia....sebelum ni pakai pelembap bengkuang je.....aku rasa muka aku cam tak serasa sbb dah kering je so aku decide nak cari krim lak.....so kebetulan dah sebelah counter maybelline trs sambar.....


Ha yang ni bukan niat nak beli tp terbeli gak....masa ni g cari baru ofis kat Mid sekali ternampak jam ni cam ctk sgt.....pikir punya pikir beli gak.....tp masa ni ada sale tu yg mengedk nak beli....aduhh kopak gak bulan ni blm msk awal bulan dah abis beli yg bukan2....tu ssh gak klu gaji masuk terlalu awal...

2 comments:

LanaBusyBee said...

akak , eye liner tuh beli bapa hengget? xreti nk pakai, meh jual second hand kt saya meh hehehe

Alida Ali said...

dalam RM30 lbh rsanya...awk pandai ke pakai...akak tgk belajar ni...klu cfrm tak leh gak baru nal let go...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...