Nuffnang

Tuesday, October 6, 2009

Arissa Amanda...

Betul ke aku eja nama Arissa cam tu....mama dia leh betulkan kot ejaan dia cam mana....pagi tadi Awa bawa anak dia dtg ofis...hehe kecoh gak bila ada baby ni semua sebuk nak pegang.....sampai siap ambil gambar lagi tu....aku tgk kt blog Awa pun belum ada lg n3 pasal anak dia......so maknanya aku dulu lak yg buat n3 pasal baby comel Arissa Amanda....geram je aku tgk kecomelan dan ketembaman dia.....
Arissa Amanda yang copy paste muka mama dia...
Cam artiskan semua nak bergambar dgn baby....
Aku dgn semua baby nak pegang bergambar....konon nak ambil berkat tp tak lekat2 gak....
Pasangan kembar bergambar dgn baby hehehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...