Nuffnang

Saturday, October 10, 2009

Ada budak kena denda....

Hari ni danish kena denda dgn aku basuh bilik air....aku mmg pantang kalau bilik air bau hancing.....biasanya mmg tiap kali danish kencing aku akan igtkan dia supaya basuh....tp kadang kali aku lupa dia bt bodoh je la...tu yg tadi aku lalu dpn bilik air berbau....mmg siap la kena leter dgn aku...tu yg suh dia basuh trs....tp dia mmg suka pun laju je dia bt leh main air sekali.....sapa2 yg tak tahu aku mmg seorg ibu yg tegas hehehe....nasib la kecik pun aku still suh sekurang2nya dia leh belajar.....

Macam kena dera pun ada aku tgk balik hehehe....
Muka happy dapat basuh toilet...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...