Nuffnang

Thursday, September 10, 2009

List Raya...

Dah masuk hari ke-20 posa ni baru aku ada mood nak pikir apa yg diperlukan lg utk raya....tapi sbb sparuh dah beli so tgl skt je lg blm belinya......

So aku nak bt list takut ada yg lupa lak kan....

Langsir
- done
Baju melayu danish & huby- done
Duit Raya - done
Kasut raya aku - done
Kasut raya danish - Sport shoes dah ada kena cari capal je lagi..
Baju raya huby - blm beli lg...dia nak beli ke hehe...
Baju raya aku - Blm siap lg huhu nak nangis ni...smpt ke jahit manik
Balang Kuih- Dah ada yg berkenan nanti g beli je..
Kuih Raya - 2 jenis dah dpt... yang lain maybe next week...
Tikar Buluh - Blm beli lg aku la sebuk nak tukar baru tuk letak meja mkn..tkpe murah je..
Hadiah utk mak - blm settle lg...tak tahu apa huby nak beli tahun ni..penin gak nak pikir yg tu...
Sampin & songkok danish - Blm beli lg...aku rasa thn lps punya dah tak muat...

huhu aku rasa bkn separuh dah settle baru suku je yg dah beli hehe...aduhhh bila dah list byk rupanya nak kena beli...bila nak dpt duit raya ni....Kalau tak dpat menangis la aku....kena la pow huby lak....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...