Nuffnang

Saturday, September 12, 2009

Lain yg dihajati lain yg dibeli.....

Smlm kan sblm g IOI kitaorg g jusco dulu.....mula2 kak sab nak cari kasut tp harapan dia musnah sbb takde sale hehe...cian kan dah byk tmpt cari still tak jumpa....kalau tak leh pakai sedondon dgn aku.....so disebabkan aku jumpa lg balang kuih yg aku nak tu dah alang2 kt jusco aku plan nak trs beli je...tp sblm tu g cuci2 mata dulu.....tp masa aku nak blk g tgk lg cam kurang berkenan lak sbb cam tak kedap udara je lg pun sbb ada sekali dgn tempat pusing dia nanti mesti byk guna space....so setelah di bincang dgn kak sab aku beli design lain....tp still ada corak bunga english still gak....yg ni lg murah dari yg sbelum tu...so leh save budgt yg mmg dah hujung2 ni....jadi la janji kuih2 aku nanti ada balang takde la bersemut....
Aku beli 3 tinggi 3 sederhana tinggi...kak sab pun beli yg sama....biasa la kitaorg kan suka sedondon hehe..

2 comments:

LMj said...

masuk i 3 dondon la ek... saya pun beli sama gak.. 3 besar 3 kecit. tapi saya beli kat sogo

Alida Ali said...

alamak sama ke...hehe takpe sedondon umah lain2.....akak beli kt sogo mahal ke....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...