Nuffnang

Friday, September 4, 2009

Keperluan Raya....

Boringnya hari jumaat...mula la pikir nak cuti je...sok blh la bgn lmb hehehe....

Ok la jom cite pasal keperluan raya lak.....dah msk bln posa ni mula la pikir nak raya je keje pun dah mls....baju2 semua sblm posa aku dah htr tempah...tp thn ni lmb pulak siapnya.....sempat ke aku nak jahit manik klu cam ni.....smlm lunch kitaorg g jusco diorg ni plan nak cari kasut...aku dpt gak rembat sepsang...cukup la tu sbb mula2 plan pun nak pakai kasut lama je...tp sbb dah kuar dgn diorg cfrm melekat gak satu....
Ni la kasut raya aku...dah 2-3 tempat cari ni baru jmp...maybe sbb g ramai2 kot kalau sorang2 semua aku nampak tak menarik...

skrg ni baju kasual danish pun dah settle cuma baju melayu je blm cari lg....mula2 igtkan nak pakai bj lama je sbb ayah dia nak tema kaler purple...tp seluar lak singkat so kena gak beli lain.....tunggu la minggu depan la kot g cari.....huby aku biasa la dia bkn excited nak beraya hehehe....so takde pun beria nak beli brg2 dia.....

Utk rumah lak langsir dah settle...cuma smlm g jusco nampak balang kuih raya yg ctk...so tgu masa je nak beli.....smlm nak beli pikir2 lak trs tak jadi...blk umah mula la aku teringat2...takpe nanti ajak huby lak g sbb smlm dah hint2 dekat dia....

So preparation tuk raya thn ni tak beria2 sgt....ntah la cm takde nafsu je nak beli apa2....maybe mood blm ada lg kot....so tunggu je la bila mood dah ada baru pikir apa yg blm ckup lg.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...