Nuffnang

Tuesday, September 29, 2009

Raya-raya pun g nilai.......

Hari raya pun still g nilai...bukan apa selagi benda yg aku nak tak dpt cfrm tak senang duduk.....sblm ni aku pernah bt list raya nak beli tikar rotankan.....tu yg blk dari serembam trs singgah nilai.....masa posa hari tu tak smpt nak pegi so dah alang2 g seremban lalu ikut nilai trs la singgah....aku pun mula2 dah lupa sekali MIL aku igtkan....hehe apa lg dari huby mls nak pegi trs kena g sbb mak dia yg suruh....so dpt la aku tukar tikar lapik meja mkn yg baru....bukannya mahal pun tu yg nak tukar....kalau mahal aku pun mls nak beli bt bazir je......
Pekerja kedai karpet hehe....
Ayah dia nak angkat dia pun sebuk gak...padan muka berat2 pun angkat la sendiri....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...