Nuffnang

Sunday, August 16, 2009

Nilai 3...

Nilai 3 ni kalau g mesti ada sbbnya....Kali ni g sbb aku nak cari langsir....budget nak beli dah lama....huby la beria nak tukar tahun ni...so klu dia yg beria2 nak beli so dia la kena kuarkan duit hehe aku suka.....aku servey kedai2 kat c2 cari yg mana free upah jahit....jmp 1 kedai ni kain2 dia menarik gak harga pun aku rasa berpatutan....punya la lama memilih...akhirnya dpt 2 set yg berkenan....satu set huby berkenan satu set lg aku berkenan....masa minta quo. huby ada hint mana murah kitaorg pilih....akhirnya w/pun yg huby pilih mahal dari aku dia still nak yg dia punya pilihan gak...aku takut nanti bila dah pasang nampak pelik lak...yg pelik bukan design dia tp kaler....yg tu nanti dah siap br leh bgth hehehe.....aku kena la mengalah sbb ongkos dia yg kuarkan.....nasib la, dia kena byr mahal whahaha....aku janji dpt langsir baru I likee.....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...