Nuffnang

Sunday, July 12, 2009

Celebrate Bday @ Johnny's

Hari ni pg2 lg aku dh kemas umah semua sbbnya tghari ni kena amik MIL kt pudu...dia dtg kali ni naik bas je....sok lak bday dia...so kitaorg dh plan nak bw g mkn2 je tuk cbrate bday dia.....last2 decide mkn kt johnny's...tp bkn kat kl kat seremban 2....lgpun SIL aku mmg dh tgu kt sana....lps amik kt pudu trs bergegas ke seremban....sampai2 cal SIL aku dia bgth tgh beli kek kitaorg risau org ramai trs booked meja kt johnny's....

lepas mkn2 br kitorg buka kek tu...aku igt SIL tulis khas tu MIL aku je...sekali tuk 3 org sekali...kebetulan aku dgn anak SIL yg sulung pun bday bulan ni...alang2 kira cm celebrate sekali la....so apa lg potong la kek kt c2 je....

Cuba cari nama aku ada tak...
3 org bday Girl hehe....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...