Nuffnang

Tuesday, June 9, 2009

Kenduri Kawen...

Tujuan utama aku blk kpg mggu lps nak g kenduri sebenarnya...yg aku tak sabar2 nak blk sbb kenduri ni kt kpg aku SAYONG.....sapa2 yg biasa g kuala mesti tahu sayong ni kt mana...bila dh blk masa ni la br dpt jumpa sedara mara.....aku mula2 plan nak blk jumaat tghari tp sbb demam aku teruk trs tukar plan.....slmt huby dpt cuti sabtu tu so kami bertolak 8.30pg dr KL.....dlm2 aku demam tu aku gak yg kena drive sbb huby ngantuk br blk keje....mmg aku drive laju gila la 120/140 je aku pecut whahaha....sampai2 kuala kena singgah Talang lak amik SIL aku...kiranya sampai umah pengantin dlm kul 12.30 cam tu......yang kawen ni anak buah aku....wahhhh dh besar ek anak buah aku dah kawen....aku dh ada cucu pun sorang bakal nak msk 2 org dah hehehe tp bkn cucu btl cucu sedara ok...nak cucu btl kena tgu danish dpt anak nanti......


Ni la pengantinya...anak buah aku yang perempuan tu ye hehehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...