Nuffnang

Friday, June 12, 2009

Kain yang bertimbun...

Td blk keje trs g jusco....konon nak cari kasut atau bj aku...tp takde yang menarik....mood nak soping blm pulih lg kot hehehe(ni mesti ada yg kena kutuk)....blk2 umah sampai dlm kul 8.30....punya la penat...tp blm sempat rehat dah kena pikir kemas umah lak....ni semua gara2 MIL aku nak dtg....mula2 ckp tak jd dtg huh slmt aku...tu yg semua keje tgu cuti br nak bt.....sekali last minit ckp nak dtg gak...ni la kelam kabut nak kena libat bj yang bertimbun2...bayangkan la baju yg disimpan semggu....dah la br blk dari kampung....sampai kl saje basuh bj 4 kali basuhan...ha mana tak byk.....aku rasa cm nak berenang dh dlam himpunan kain tu....masa taip ni pun blm settle lg lipat.....aku leh bt keje lain lg kan hehehehe....


Tgk la bj2 tu dh cam kedai dobi lak aku tgk....mana taknya aku lipat skt baring...alamatnya sok pun blm tentu habis lipat semua kain2 tu hehehe....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...