Nuffnang

Thursday, June 18, 2009

Gunting Rambut....

Aku rimas la tgk rambut danish panjang sgt sampai masuk dlm mata....dah lama plan nak potongkan rambut dia....suh huby bw ke kedai asyik ckp "takyah ok dah tu"...ok ke hapa klu dh mask mata....klu anak perempuan leh gak aku sepit2 atau ikatkan rambut dia....

so smlm aku dah kerahkan danish msk dlm blk air nak potong rambut dia skt sblm mandi....sblm ni pun dh biasa bt....tp kena bt masa huby aku takde je la...klu tak misi takkan berjaya hehehe....so apa lg siap semua danish buka bj suh dia duk atas mangkuk tandas....yang danish pun satu...tiap kali aku gunting mesti la ckp " ibu jgn botak tau"...takkan la ibu nak botakkan lak...cuma nak trim skt je la cik abg ooiii....tu pun dah siap ke warning kalau ckp lg sekali btl2 ibu botakkan hehehe...

ni la rupa rambut yg dh mask mata tu....abaikan la toilet aku tu ek....kena gunting dlm toilet kang kt luar abis rambut2 berterbangan.....
Sesi mengunting sedang bermula...penat tau sambil gunting sambil nak kena snap pic...

Taraaaa ni la hasilnya selepas selesai digunting...nampak la pendek skt...takde la mencucuk mata dah....danish ni malu lak snap pic dia tak pakai bj....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...