Nuffnang

Sunday, June 21, 2009

GT Japan...

Smlm tiba2 aku dpt msg dari huby bgth ada tiket GT Japan...so huby tanya nak g ke tak...aku on je sbb danish mmg suka tgk kereta....so td tghari kitaorg kuar umah dlm kul 12.30 cam tu trs g sepang.....mkn tghari pun tak smpt tapau Mcd je mkn dlm kete.....GT Japan ok skt sbb kawalan tak ketat sgt....masa sampai sana br pasan tiket tu tinggal 2 keping je...sblm tu ada byk tp dh bg org...huby igtkan ada blnce lg 3 so cukup la tuk kami 3 beranak....igtkan takleh msk dh sekali huby tanya pengawal kt c2 diorg ckp bdk bwh 7 thn free.....selamat la gak klu tak rugi je kena beli tiket tuk danish lak.....kami tak tgu habis pun....brapa lap je kitaorg blk mls nak tgu lama2....lgpun biasa2 je cuma awek2 Jepun seksi2 maut punya...aku ajak danish bergambar dgn queen GT pun dia malu whahaha....lawak la danish ni...last2 ibu yg kempunan nak bergambar dgn diorg....aku bkn apa saje nak jdkan sumber inspirasi tuk kurus cam diorg hehehe....
Masa ni baru sampai...danish excited nak tgk kete race....
Poyo je danish nak bergambar dkt2 kete...slmt takde pengawal yg marah...


Nampak aku kurus lak dihadang dgn danish hehehe....
Cun kan kete2 ni....aku pun pantang tgk kete ctk2 ni....
Aku suka la kete Lamborghini ni ctk je dah la kaler oren...tgk la gadis litar diorg meletoppp...bila la aku leh dpt btk badan cam tu yg tkde perut whahaha....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...