Nuffnang

Wednesday, May 13, 2009

Terharunya....

Balik2 dari mkn td tiba2 danish bg aku kertas....igtkan kertas apa aku bt bodoh je la....sekali dia ckp " ni tuk ibu, Danish sayanggg Ibu"...huhu terharu btl masa tu aku rasa sbb bila aku tgk blk kertas tu rupanya gambar kek khas tuk hari ibu....sapa sangka budak 5 thn pun dah tahu menghargai ibu dan tahu erti hari ibu....ni mesti cikgu dah siap ajar awal2 balik bg kat ibu ckp danish sayang ibu...hehehe comel je...rupanya anak aku dah besar skrg....tiba2 rasa sebak lak td...huhu emo lak aku kejap....ni la gambarnya....

w/pun danish kaler comot2 aku ttp hargai dan terharu hehehe...

4 comments:

rinaz said...

huhuh..
yerla,agk menyentuh hati
terharunya menjadi seorang ibu & dihargai oleh anak yg msh kecilkn..
tahniah Ida,semoga Danish kekal mcm ni smp dh beso ek!

Alyda Ali said...

hehehe.. lps berapa jam lps tu dh kena marah lg sbb bt hal...siap dia ckp lg dlm nangis tu...danish kan dh bg ibu cake jgn lg marah danish hehehe...sedih lak...

Saliza said...

ala nih jeles ni. kalo haris pi sek mesti ade gak ni

Alyda Ali said...

tu la g la...isnin ni ada club disney datang...cikgu diorg suh bw kotak tisu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...