Nuffnang

Sunday, May 17, 2009

Manggis..


Aduhh nikmatnya dpt mkn manggis ni...lama gila aku tak mkn manggis....dulu masa kt kpg bergayut buah kt pokok tak heran pun....bila dh duk kl ni semua benda2 rasa sgt teringin...ni sbb masa otw g sg.congkak ramai org jual kt tepi jln...masa blk huby pun teringin nak mkn so singgah la beli...masa mkn pun cm berebut2 je hehehe sbb skt je pun beli...mahal la manggis kt kl ni semua benda kena beli kalau nak mkn....

Model buah manggis hehehe...

4 comments:

Awa Khuzailah said...

adeih..ni bab di dalam perutku sudah lama mengidam nk mkn tapi xdpt lg..tgk plak N3 ni terliur uuuu...huhuhuhu

Alyda Ali said...

hehe...g la area hulu langat byk org jual...

Saliza said...

aku tingin nak minum air manggis marigold tuh sedap ke ek

Alyda Ali said...

g la cuba beli....rasa maggis la kot...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...