Nuffnang

Wednesday, April 22, 2009

Motor..

Skrg motor aku dah bertukar tuan...skrg tuan dia bkn lg aku tp adalah abg aku...huhu sedih bila tgk abg aku bw blk hari tu....cerita dia cm ni...kebetulan aku g umah abg aku tgk dia tgh repair moto kakak ipar...tp mmg kritikal la kerosakan moto tu...lagipun klu moto tu takleh jln ssh la kakak ipar aku tu nak ulang alik ke sekolah yang sekangkang kera tu hehehe....so aku sebagai adik yg baik hehe aku suggest suh abg aku pakai je moto aku yg terbengkalai tu...dulu abg aku mmg cadang nak beli moto tu tp tak jadi..sbb dh terdesak abg aku amik gak moto tu....

masa abg aku bw blk ari tu sayu je aku tgk...danish pun sedih siap tanya ayahnyah nak bw moto tu kemana..aku tipu la ckp ayahnyah nak pjm je hehehe....tp ok lg kot dr aku jual kt org lain...dulu masa mula2 beli kete mmg dh berhasrat nak jual...tp tu la aku mmg jenis klu dh jd harta sayang gila nak jual atau bg org.....tp ni sbb abg sendiri ok la lgpun nanti dia akan bayar la ikut harga semasa skrg ni brapa.....

Ni la moto yang byk berjasa masa aku ulang alik keje kat subang dulu...jauh woo aku dr bdr tsk selatan ke subang ulang alik tiap hari...brutal tak aku hehehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...