Nuffnang

Monday, April 27, 2009

Kain Pasang tuk Raya...

Hehehe posa belum aku dah sibuk cite pasal bj raya...gila byk dah aku beli kain pasang...bila nak tempah pun aku tak tahu...raya ni sakan la aku pakai baju baru hehehe...ada yang aku beli online kat sorang blogger ni...kain2 dia leh tahan gak la tu yg sampai rebat 2 pasang lagi....maybe hari ni kain tu akan sampai hehe....tak sabar ni.....http://koleksideniza.blogspot.com/ ni link blog budak tu...ok gak zai ni baik senang nak runding...wahwahwah aku siap promote lg...klu zai tgk ni kena bg komisen hehehe....

Kain ni dah lama beli masa g terengganu hari tu...tak tahu la nak tempah bila so consider kain tuk raya je la....

Kain2 ni lak aku kim kt kak sab masa dia bandung baru2 ni....yang ada kerawang tu konon nak bt bj tema sbb adik ipar aku sebuk nak suh pakai baju ala2 kebaya nyonya tahun ni hehhehe...



yang dua ni dh comfirm aku yang punya...

yang ni lak masa aku nak dh sold out...so tauke ckp nanti dia tgk klu ada sama jenis lg...so aku dh booked awal2 klu mmg ada lagi la hehehee...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...