Nuffnang

Monday, March 2, 2009

Upin & Ipin


Huhuhu aku rasa org lain semua dah lama pegi tgk...aku g lmb sbbnya nak tgu yang ofis sponsor whahahaa...gila la satu panggung penuh dgn staff encoral je....mmg best la cite ni...animasi yang berjaya dibuat oleh anak muda malaysia...cam bangga lak aku w/pun cuma tgk je heheheeee.....mula2 aku cam bayang mesti riuh rendah la panggung tu nanti dgn budak2 kecik yang ramai terutama anak aku... tp rupanya cool je semua tgk dgn tenangnya heheheee....


2 comments:

Saliza said...

eh ade plak budak Haris ni kat sini haha.

Alyda Ali said...

whahaha tu la mak dia tak pedulikan dia dah masa ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...