Nuffnang

Monday, March 16, 2009

Kuala Kangsar Bandar DIRAJA..

Aku rasa bangga je dilahirkan di daerah kuala kangsar ni.....walaupun tempat dia kecik je tapi byk tempat yang menarik dan bersejarah hehehe...sapa2 yang pernah g sana atau mmg berasal dari sana mesti tahu...aku rasa baru 4 bulan tak blk sekali aku balik baru2 ni berubah kaw2 punya rupa.....ye la nak sambut jubli perak la katakan....aku pun tak pasti jubli perak tu utk apa hehehe poyo je kan...tp aku tak sempat nak tangkap pic2 yang menarik al-maklum la balik sendiri nak drive lg..tu pun aku tangkap pic sambil drive je heheheee....


Muka bgn tido terus kuar g cari bfast kat pekan...ni pun tangkap pic sambil drive merayap pagi2 hari org semua sedap tido lg....



Muzium...


Istana..


Masjid Ubudiah tempat reformasi hehehehee..




Panorama pagi sepanjang jln ke Istana....

3 comments:

Saliza said...

ko bw keta sape ni.

LanaBusyBee said...

kak ida...i see u cheek getting thinner hehehe

Alyda Ali said...

bawa kete abg yie la, dah cam kete rasmi pakai kt kpg lak hehehee....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...