Nuffnang

Tuesday, March 24, 2009

Gemokkkk...

Aduhhh aku mmg takleh dgr la perkataan gemokk ni...aku rasa badan aku akan berbalik kepada keadaan asal...huhu penat aku usaha kuruskan badan tahun lepas... tu pun aku blm puas hati lg sbb belum capai target....skrg ni selera mkn aku gila2 la menjadi pg2 aku dah rasa lapo...ni semua gara2 aku mkn diane35...huhu sapa2 mkn mesti tahu ubat apakah ni....sapa2 yang tak pernah dgr nak tahu gak ek? ni la pil perangcang oppsss.....aku mkn bkn sbb taknak pegnen tp doc suggest sbb nak stabilkan hormon aku yg mmg takpernah stabil ni....ye la nak pegnen kena la usaha lbh skt.....harap2 tahun dpn danish leh dpt kawan....tak aci la haris dah nak ada adik heheheee....doa2 la aku leh pegnen lg ek kalau tak aku kena terima hakikat danish adalah satu2nya anak tunggal aku huhuhu.....

Ni la pic aku masa berat aku 69kg...huhuhuh gila besar sama berat masa aku sembilan bulan pegnenkan danish...wahhh aku tak sanggup...penat2 aku leh trnkan hampir 10kg sekarang akan naik balik...

4 comments:

LanaBusyBee said...

akak, sy ingt lagi time ni majlis iftar 2007 kan...sy kurus lagi tu huhuhu...pas dh mcm kaya sket, terus gemuk ahaha

Alyda Ali said...

whahhhaaa... takpe la kaya skt gemuk...akak tak kaya pun gemuk gak hehehe...

Saliza said...

sabo2. kalo gemuk nnt dengan muatan ok la. berbaloi

Alyda Ali said...

hehehe tak abis lg ek muatan dgn tanpa muatan...nanti klu dgn muatan lg besar entah2 cam lori 3 tan whahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...