Nuffnang

Wednesday, March 11, 2009

Anniversary

Hari ni 12/3/09 genap 5 tahun aku bergelar isteri kepada En.Azizul Fahmi hehehee...pejam celik pejam celik rupanya dah lama aku kawen ek...tu la kawen awal umo br nak msk 27 dah ada anak umo 5 tahun...huhuhuuu jgn terkejut ek kwn2 semua sbb br 5 thn kawen cam mana anak pun 5 thun gak kan...sbbnya cuba korang kira klu kwn bln 3 tup tup terus lekat pegnen sah2 bersalin pun tahun yg sama heheheee...gila advance kan....so dah byk onak dan duri yang aku lalui sepanjang bergelar isteri dan ibu ni....aku bertuah kawen awal sekurang2 aku dah ada masa dpn bersama keluarga berbanding kwn2 aku yg blm kawen masih tak tahu arah tuju lg......selamat aku dpt huby yang cool dan bertanggungjawab...setiap hari aku berdoa agar rumahtangga aku aman sambil akhir hayat....gerun aku dgr kes cerai berai yang tak sudah2 berlaku sekrg ni.....harap2 jangan la terjadi kat aku satu hari nanti....


Setelah sah menjadi isteri kepada suamiku...


Di pelamin anganku hehehehee...pic kelabu la aku tangkap guna digcam je mls nak scan...

2 comments:

LanaBusyBee said...

waaaaa akak, jelita dan tampan la time kawen tuh(serius ni)...almaklumlah kawen muda hehehe...

Alyda Ali said...

masa tu je cantik kurus slim segala...sekali kuar danish cam dipam2 lak whahhahahhaaaa...waaaa nak blk body cam dulu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...