Nuffnang

Friday, March 27, 2009

Ada cam gegirl ke?


Danish ni ada cam perempuan ke?...risau lak aku bila semua igt dia gegirl....selalu la aku dgr org ckp anak aku ni perempuan....baru2 ni aku beli nasi lemak pakcik tu panggil danish kakak....aku ckp la laki ni pakcik...leh lak dia bt muka pelik siap bgn tgk danish pakai apa whahahhahaaa.....dia ckp mmg sebijik cm perempaun...aku ckp lg maybe sbb rambut panjang kot... dia ckp mmg muka perempuan bkn sbb rambut panjang....dah byk kali jd cam ni huhuhuuu...siap pakcik tu ckp lg jgn pakaikan bg perempuan sudah hehehe...haru-haru....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...