Nuffnang

Monday, February 16, 2009

Gulatis / EuroModa

Cousin aku nak tunang bln 5 ni...so skrg tgh bz siapkan segala benda tuk pertunangan dia...sabtu lps dia dtg umah aku nak g servey baju tuk tunang...aku bawa g pekan kajang je nak g KL mls la ....masa g servey tu semua kaler yang dia berkenan takde...lagipun bj2 kat kedai pengantin kan cam vouge skt...ala ni baru nak bertunang tak perlukan meriah sgtkan...so aku suggest suh dia bt je sendiri....mula2 dia mls nak bt sbb nanti cuma pakai sekali je....tp aku suh dia bt lace yang takyah cantum dgn baju so nanti leh pakai blk yang satin je....kebetulan aku mmg nak cari lining tuk baju aku... So lps decide semua kitaorg g la gularis kat metro kajang...selama ni aku cuma tgk dari luar je nak masuk cam seram gak sbb standard sgt...rupanya masa aku g tu ok je la rate rege dia....lps ni tuk raya takyah la sesak2 g Jln TAR baik beli kt c2 je....





2 comments:

Saliza Shahril said...

uish nak tunang dah ek. tgk2 org lain cr benda x dpt tetiba die plak dpt lining bj die haha

Alida Ali said...

huh kami mmg ada niat nak beli lining so terbeli la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...