Nuffnang

Monday, February 16, 2009

Festive Fun-tasy


Aku dapat tahu wujudnya tempat ni pun dr blog2 org yg aku masuk......ok gak aku g smlm tu pun dah last day...g sana pun hanya berpandukan nama tmp ara damansara....hehehee mula2 aku cam mls nak g takut tak jmp tmp tp huby ckp ok je cari dulu kalau jmp tu kira nasib la....skali mmg senang sgt jmp tmp dia sbb dah leh bayangkan kt area mana.....yang paling bestnya sapa2 g lastday smlm mmg untung sbb masuk dia FOC hehehee...jimat duit aku RM25...sekejap je g pun lps habis tangkap2 gambar semua terus blk....






7 comments:

Saliza Shahril said...

wahhh cm best ade ala2 kat disneyland haha

Alida Ali said...

hehehee.. tu la g sana cam kat disneyland lak...rugi tau tak g w/pun kecik je tp menarik...

zatiefy said...

cam kenal jer husband u tu..

Alida Ali said...

sapa ni ye, blog awk saya takleh view pun...

zatiefy said...

blog sy tu mmg ader problem..
lgpun register jer tp takde isi pn..awak mmg tak kenal ngan sy..cuma azizul tu x-classmate saya masa skolah dl..SMDB..

Alida Ali said...

oo btl la tu klu awk sek kat SMDB kt taiping kan...sapa nama penuh awk blh saya tanya husband saya kot2 dia pun masih igt lg...

zatiefy said...

huhu...cuba tanya dier..
dier igt lagi tak yatie, asnah, jamaliah, sabrina..
kalo dier igt tu..
maknanyer dier kenal la tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...