Nuffnang

Wednesday, January 28, 2009

Satay Kajang.....

Kebiasaan aku sapa datang kajang mesti nak mkn satay kajang...so masa abg aku datang hari tu aku bawa la dia mkn satay kajang dekat samuri...tp bukan 1st time la dah selalu sgt pegi pun mkn kat situ...abg aku ni saje je pun nak mkn satay padahal dulu dah mmg pernah duduk kat kajang....Aku dgn kakak ipar..rasa aku gemuk je sbb kakak ipar aku ni jenis kecik molek...umo dah 30an pun nampak cam anak dara..anak lagi besar dari dia...Ni lak abg aku dgn anak dia...tp diorg ni pun duk kajang gak....abg aku dari kpg takde lak dlm gambar ni....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...