Nuffnang

Monday, January 12, 2009

Jusco

Sabtu lak lps huby bgn tido dia ajak g jusco lak nak cari seluar dgn baju keje....aku bab2 nak teman huby mmg mls skt...sbbnya dia kalau memilih bj mgalahkan aku punya lama....sampai lenguh2 kaki aku melayan dia pilih baju...last2 dpt la gak 2 helai kameja dgn 2 helai seluar.. tu pun sbb huby aku nak abiskan voucher jusco yang hari tu...aku sekadar tgk je la whahahahaaa....


Lepas penat ikut ayah pilih baju.,danish lak sebuk nak mkn aiskrim....so lepak2 la jab kat jusco sampai danish abis mkn...

2 comments:

LanaBusyBee said...

akak tgk jer?mcm tak caya jer rasa hihihi

Alyda Ali said...

huh mmg aku pun cm tak caya whahahaaa....takde mood lak skrg nak beli brg konon nak simpan duit nak g bercuti hehehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...