Nuffnang

Tuesday, January 6, 2009

Gambar Sebelum & Selepas














Ni gambar danish sebelum dan selepas potong rambut...danish ni agak pelik skt perubahan badan dia berubah ikut panjang rambut...klu rambut dia panjang nampak chubby sgt2....tp bila dh potong pendek nampak cam kurus lak....aku sedih sgt klu time nak potong rambut dia sbbnya danish paling tak suka potong rambut...dia lebih berminat berambut panjang...pernah sekali dulu aku potong pendek mmg tak lawa langsung...balik2 umah menagis2 danish tgk rambut dia... masa nak potong rambut dia hari tu pun dia dh taknak pegi...masa tgh potong kami puji2 pun dia masam je...bila tanya lawa tak? dia mesti ckp tak cantik pun....huhuhu sedih lak tgk...danish kalau bab rambut mmg sayang...kalau aku potong sendiri sikit2 pun asyik la mengomel kat aku jgn pendek2 sgt...heheheheee kecik2 dah pandai nak bergaya....tp aku pun suka tgk rambut dia panjang comel je...selamat la rambut cam ayah lurus klu cm aku mmg tak ctk heheheee...aku mmg suka sgt rambut lurus-lurus ni....
Masa tgh potong ni masam je muka danish....selamat bdk india ni baik dia ikut je apa kitaorg ckp nak potong cam mana...biasa aku bw g salon tp sama gak diorg ikut suka hati je potong...ni huby ajak test potong kat kedai india lak tgk cm mana....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...