Nuffnang

Thursday, January 15, 2009

From Langkawi...



huhuhu aku suka tau..ni la yg aku kuciwa lps blk langkawi thn lps sebab tak dpt beli....sbbnya dah blk aku tgk MIL aku beli nampak ctk lak...aku rasa cam nak g balik je masa tu...baru2 ni kebetulan kak sab g langkawi...aku mmg dah pesan dan cite pasal benda ni...tp aku lak lupa nak pesan btl2 sblm kak sab g dan duit pun tak huluqkan...so aku cam tak kisah sgt pun kalau tak belikan....sekali aku dpt mms kak sab tgk pic bekas ni...aku cuma ckp kalu sempat belikan je la kalau tak pun takpe...sekali dlm senyap kak sab msk keje ari ni dia belikan...huhuhu melompat aku srnk hehehee....thank ye kak sab kerana belikan brg ni...

2 comments:

rinaz said...

no prob..sbnrnya ms Ida dpt mms tu,kami dh t'kuaq dh dr IS tu tp ckp kt hubby kwn tu soh pusing blk depa kt ok so bjaya gkla belikan ida bnda hiasan yg dia dok ngidam2 ni..
ms dh beli tu saja ja dok diam2 xhabaq pn kt dia kata dh beli,sj nk 'surprise!!'..bjaya kn??
huhuhu

Alyda Ali said...

huhu mmg berjaya la tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...