Nuffnang

Monday, December 22, 2008

Warehouse Sale Cheetah & Baleno

Akhirnya berjaya gak aku redah warehouse sale ni..mula2 igtkan nak g Aussino kat Shah Alam tp memandangkan aku tak brapa pass jln sana aku tukar plan...ni pun plan last minit dgn kak sab...aku kuar umah kul 9am sbb takut ssh nak cari tempat 2 terus g stadium badminton cheras tgu kak sab...rupanya senang sgt jmp tmp warehouse tu, so maknanya kami sampai awal warehouse pun tak buka lg...tgk2 kat luar cm takde org je banding kalu whouse lain dah panjang org beratur....tp tiba2 kak sab nampak sblh dia ada buat warehouse Baleno lak...apa lg kami terjah whouse Baleno dulu sementara yang cheetah tu buka...mmg menarik la tp semua baju org dewasa...aku singgah 1 section pun dh nampak byk yang berkenan so aku rembat la 6 helai...lps tu mls nak jenguk tmp lain dh takut terbabas lak...so aku terus g yang cheetah lak tp malangkan baju tuk danish tak byk yang menarik aku cuma dpt baju tido,shower gel chuddies dgn kasut je...sapa2 yang ada anak kecik atau nak bersalin mmg sesuai sbb byk baju baby & new born...aku mmg tak tahan tgk kecomelan baju2 baby girl tu yg terbeli 3 helai hehhehe, tak tahu la sapa yang akan pakai...kalau rasa2 nak bagi org nanti aku bagi la hehehe...




Ni la baju2 aku yang 6 helai tu semua dgn harga RM10 sehelai..

Baju tido danish & baju Baby girl..baju baby girl ni RM3 je tau jangan tak caya...

Ni la semua hasil rembatan aku dgn hanya RM100 je hehehehee...Menarik tak?

2 comments:

Saliza Shahril said...

adeih syioknya. aku x leh la x de budget nak minggu ri tuh. len kali la terjah WH memana.

Alida Ali said...

whahaha rugi je tau..ala CC kan byk zass je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...